Alla inlägg under augusti 2007

Av Angela Smedh - 31 augusti 2007 11:41

Min vän Maria påpekade i kommentaren till förra inlägget att vårat drömhus ligger ute till försäljning i Umeå nu. Och hör och häpna det kostar bara 6,9 mille... som hittat...


Men Maria du som känner oss så väl borde ju veta att vi letar efter ett hus med lite större bibliotek!!! Dessutom tycker jag att det ligger lite ocetralt...eller?? Och visst ligger det fint vid älven men jag vet inte... Jag tror inte våran JAKT kommer att rymmas vid bryggan... eller vad tror du??

Och tänk bara när du, Valle och Ludde ska komma och hälsa på (Nu när ni ska flytta till Hemavan... måste vi ju ha nånstans att erbjuda er att sova) Och jag menar... Det skulle ju vara oförskämt om vi inte kunde erbjuda er ett rumvar... (jag tycker det är för lite sovrum när det vara finns fem rum per våning....


Nä... Nog är det billigt alltid... men man ska inte köpa nått som inte är rätt bara för att priset är bra!!!!


Jag försökte länka till fastigheten men det gick inge bra....

Den finns iaf på

www.hemnet.se

Under Västerbotten, Umeå, Villor, Teg


Av Angela Smedh - 30 augusti 2007 22:50

Här byggs det garderober som aldrig förr... å det blir så superbra!


Ikea sakerna kom ikväll och vi har redan hunnit bygga ihop två nu är det bara två kvar till i morgon... Jag lovar att sätta ut ett foto när det är klart....


Nu ska jag sussa... natti

Av Angela Smedh - 29 augusti 2007 22:13

Dock inte för mig denna gång... Utan min vän Nea ska gifta sig... Nu råkar det även vara så att jag och Jörgen är Värdpar på denna tillställing... Så idag har vi tillsamman med brudparet gått igenom lite stuff inför bröllopet...


Jag är bla ansvarig för bröllopshäftet... vilket jag har roat mig med idag (varpå jag inte haft tid att blogga så mycket)


Vi ska även fixa lite lekar (Har du nån superbra lek som passar på bröllop så hör av dig)....


Som tur är finns det även en toasmaster så jag behöver inte hålla in nån allsång...haha... dom har tänkt till lite!!!!


Det är så jäkla kallt i våran lägenhet att mina fingra är alldeles stela... (gör det svårt att skriva)...


Jag tror det är dax för sängen nu...


Ska förrästen tillbaka till Rematologen imogon med mitt knä... som ännu jävlas... Vi får väll se vad dom hittar på imorgon... (håll dock tummarna att det inte blir nån spruta)


Av Angela Smedh - 29 augusti 2007 08:43

För ca en vecka sedan gjorde vi en jättebeställning (Bla på vår efterlängtade garderob... då vi nu har våra kläder i ett "köksskåp"... vi har vad som kallas för ett serveringsrum.. ett rum på 1x1 meter där det finns skåp för porslin... som vi alltså har för kläder) Hur som... vi har beställt grejorna för typ en vecka sen och fick idag ett samtal att dom kommer imorgon... JIPPPPPPIIIIIIII vi hade räknat med ungefär en månad frammåt (då det på beställningen stod ca 35 dagar)


Jag är så lycklig, jag är så lycklig (småsjuger)

Av Angela Smedh - 28 augusti 2007 22:07

Det var såååå skönt att bada... nu är jag inte varmare och gladare när jag och Jörgen fått lite mys tillsammans (nä era snuskhumrar...jag menar inte sex)....


Maria (som kommeterade förra bad-inlägget) är avis på oss som har badkar... och jag måste säga... med all rätt... hon bör vara avis... det är så jäkla härligt... Varmt vatten.... doftande bubbel... dovt ljus från stearinljusen... tyst och skönt (då Naima sover).... Not a care in the world!!!


Nu har tydligen Jörgen gjort popcorn och satt på en Bond film (inte för att jag gillar bondfilmer...) men jag kan ju sticka lite på gummans overall undertiden....


Aaaaaah... jag är såååå avslappnad....

Av Angela Smedh - 28 augusti 2007 22:05

Min favoritbild på mina busar...när som busar...haha

Av Angela Smedh - 28 augusti 2007 20:16

Jörgen håller på att söva Naima och när han är klar ska vi unna oss ett mysigt bad med bubbel och ljus.... ska bli sååå skön... jag är så frusen idag... (antar att det är hösten som visar sitt fula tryne)


Av Angela Smedh - 28 augusti 2007 11:45

.........Främst på grund av att jag blir ruinerad när jag går dit....


412kr fick jag betala för en undersökning... Jag vill inte ens tänka på vad jag kommer att få betala för hålet som jag hade... (har)


Ja ja... Jag har iaf en bra tandläkare......man får väll vara nöjd med det

Presentation

Omröstning

Tycker du att moderaterna gör ett bra jobb än så länge, är du nöjd med alliansen?
 Ja - absolut dom gör allt som de lovat och jag förväntat mig.
 Ja - det är sak samma om det är en höger eller vänster regering.
 Tja - Man önskar ju att som skulle göra lite annorlunda.
 Nej - Saker och ting blir ju inte till det bättre iaf.
 Nej - absolut inte, dom förstör vårat land.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards